طرح توجیهی تولید اسکاچ صنعتی

کاربرد اسکاچ صنعتی در طرح توجیهی تولید اسکاچ صنعتی

همان‌طور که پیش‌تر نیز اشاره کردیم، اسکاچ صنعتی در صنایع مختلف به کار برده می‌شود. در بسیاری از موارد، کاربرد اسکاچ صنعتی با اسکاچ‌های ظرفشویی معمولی، تطابق دارد. به عنوان مثال جرم‌گیری و از بین بردن لکه‌ها از برخی سطوح با این اسکاچ‌ها قابل انجام خواهد بود. عمده‌ی کاربرد این محصول را می‌توان در موارد زیر خلاصه نمود.

  • خط و خش انداختن سطح مورد نظر
  • سایش سطح مورد نظر
  • بار برداری از سطح مورد نظر
  • جلا و صیقل دادن وسایل فلزی و یا چوبی
  • زنگ زدایی سطح مورد نظر
  • لکه گیری سطوح استیل
  • مات کردن قطعات پلاستیکی
  • جرم گیری سطح مورد نظر

انواع اسکاچ صنعتی در طرح توجیهی تولید اسکاچ صنعتی

  • رول اسکاچ که به صورت پیوسته و متری به بازار عرضه خواهد شد. این انواع هم‌چنین در سه گروه رول اسکاچ زبر، متوسط و نرم تولید می‌شود که هر کدام برای کاربرد خاص طراحی شده‌اند. این زبری و نرمی اسکاچ‌های رول، در حقیقت به درشتی دانه‌های به کار برده شده در سطح آن اشاره می‌کند.
  • هزارلا اسکاچ که برای بار برداری و پولیش صفحات به کار برده می‌شود. 
  • هزارلا اسکاچ با سنباده که قدرت بار برداری بیش‌تری در مقایسه با انواع بدون سنباده دارد.
  • اسکاچ برگی که به صورت برش خورده در ابعاد گوناگون در دسترس قرار می‌گیرد.
  • چتری اسکاچ که ساختاری مشابه با هزارلا اسکاچ دارد و تفاوت آن به کاربرد آن‌ها در نصب بر روی وسایل برقی، باز می‌گردد.
  • چتری اسکاچ با سنباده که مشابه با هزارلا اسکاچ سنباده‌ای است

روشن است که انواع اسکاچ‌هایی که به صورت رول به فروش می‌رسند، قابلیت برش در ابعاد و اندازه‌های دلخواه را خواهند داشت. البته عرض و ضخامت این رول‌ها با هم متفاوت است و هر کاربر، باید برحسب نیاز خود از ابعاد استاندارد استفاده نماید.

گرید اسکاچ در طرح توجیهی تولید اسکاچ صنعتی

گرید اسکاچ، عددی است که به آن نسبت داده می‌شود و در واقع به خریدار کمک می‌کند تا زبری و نرمی اسکاچ مورد نظر را بررسی نماید. به طور کلی، عددی که تحت عنوان گرید برای یک اسکاچ صنعتی بیان می‌شود، ابعاد ذرات ساینده در بافت نایلونی اسکاچ خواهد بود. هرچقدر که این ذرات کوچک‌تر باشند، کیفیت اسکاچ برای کارهای پرداخت، بالاتر خواهد بود. برعکس دانه‌های درشت‌تر، یک اسکاچ مناسب برای کارهای خشن‌تر و باربرداری را به وجود می‌آورد.

لزوم تولید اسکاچ صنعتی در طرح توجیهی تولید اسکاچ صنعتی

تولید این وسیله، برای بسیاری از صنایع، مهم است. بنابراین می‌توان بازار فروش خوبی را برای تولیدکنندگان این محصول پیش‌بینی کرد. به عبارت دیگر، تولید اسکاچ صنعتی یکی از محصولات لازم و مصرفی برای بسیاری از صنایع خواهد بود.

کد آیسیک تولید اسکاچ صنعتی در طرح توجیهی تولید اسکاچ صنعتی

 آیسیک سرواژه‌ی عبارت international Standard Industrial Classification به معنای سیستم ین المللی طبقه بندی استاندارد صنایع است. کد آیسیک یک کد است که به منظور تعیین هویت هر کالا، به آن اختصاص داده می‌شود.

 متأسفانه با جست‌وجو در اطلاعات، کد آیسیک مرتبط با صنعت تولید اسکاچ صنعتی یافت نشد. بنابراین، تعداد واحدهای فعال تولیدکننده‌ی این کالا نامشخص می‌باشد.

کد تعرفه‌ی گمرکی تولید اسکاچ صنعتی در طرح توجیهی تولید اسکاچ صنعتی

 کد تعرفه‌ی گمرکی کد دیگری است که به صورت عددی به هر کالا تخصیص داده می‌شود. با استفاده از این کد می‌توان جایگاه کالا را در ترخیص آن از گمرک شناسایی کرد. به عبارت دیگر، این کد تعرفه گمرکی و میزان حق قابل پرداخت برای ترخیص کالا از گمرک را تعیین می‌نماید.

 متأسفانه با جست‌وجو در اطلاعات، کد گمرکی مرتبط با صنعت تولید اسکاچ صنعتی یافت نشد. بنابراین، تعداد واردات و صادرات این کالا نامشخص می‌باشد.

این مطلب در جهت آگاهی نسبی سرمایه گذار با طرح توجیهی اسکاچ صنعتی نوشته شده است و ارقام سرمایه گذاری تقریبی است.

استفاده از کلیه مطالب این سایت برای عموم آزاد می باشد، فقط در راستای حفظ زحمات تیم تولید محتوی ما خواهشمندیم در صورت برداشت از این محتوی لینک ما را درج نمایید.

درخواست تهیه بیزینس پلن

02191301868 - 09136717173

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
خانه