مطالعه بازار چمن مصنوعی

مطالعه بازار چمن مصنوعی

نمای کلی مطالعه بازار چمن مصنوعی جهانی

مطالعه بازار چمن مصنوعی اندازه بازار این محصول را در سال 2023، 3.65 میلیارد دلار نشان می دهد. پیش بینی می شود صنعت چمن مصنوعی از 3.85 میلیارد دلار در سال 2024 به 5.55 میلیارد، دلار تا سال 2032 رشد کند و نرخ رشد مرکب سالانه (CAGR) 5.4 درصد در طول پیش بینی را نشان دهد. دوره (2024 – 2032). چمن مصنوعی یک الیاف مصنوعی است که ظاهری شبیه چمن طبیعی داشته و به طور گسترده ای در استادیوم ها و میادین ورزشی استفاده می شود.

نگهداری از این چمن مصنوعی آسان تر از چمن اصلی است.چمن مصنوعی در اماکن مسکونی و تجاری مورد استفاده قرار می گیرد و این روزها مصرف چمن مصنوعی در خانه ها رواج یافته است. این بازار دارای تقسیم بندی کمی است که باعث ایجاد درآمد استثنایی می شود.

بخش مهم بازار چمن مصنوعی نصب است. نیاز به نصب و کف سازی از طریق چشم انداز مناسب انجام می شود. این چمن ها در اشکال و اندازه های مختلف موجود هستند. آن ها بسیار قابل تنظیم و مناسب برای منازل مسکونی و تجاری هستند. صنایع ورزشی در حال پیشرفت به سرعت در حال روی آوری به استفاده از چمن مصنوعی هستند و  تقاضا  برای بازار در مناطقی که فعالیت های ورزشی دارند، رو به افزایش و سرمایه گذاری برای بازار از استادیوم ها و دیگر مراکز ورزشی بسیار زیاد است.

جنس پایه چمن مصنوعی پلی اتیلن و نایلون می باشد. بافت صاف و خواص ضد آب چمن آن را برای استادیوم هایی که در مناطق بارانی قرار دارند مناسب می کند. انعطاف پذیری، نرمی و دوام محصولات، کاربران نهایی را به خود جذب می کند.

 

اندازه بازار چمن مصنوعی

 

بخش بندی مطالعه بازار چمن مصنوعی

بخش بندی مطالعه بازار چمن مصنوعی بر اساس منطقه

بر اساس منطقه، این مطالعه بازار چمن مصنوعی بینش هایی از بازار را در مورد آمریکای شمالی، اروپا، آسیا-اقیانوسیه و بقیه جهان ارائه می دهد. انتظار می رود اروپا بالاترین سهم بازار را به خود اختصاص دهد. ورزشگاه ها و فعالیت های ورزشی در این منطقه زیاد است. فعالیت های تحقیق و توسعه در منطقه بالاتر است. عمدتاً استادیوم‌های فوتبال فضای بالایی برای این چمن‌های مصنوعی دارند.

پیش‌بینی می‌شود که آسیا اقیانوسیه نرخ رشد 5.7 درصدی از نظر حجم را در دوره پیش‌بینی به‌دلیل افزایش ساخت‌وسازها با حمایت افزایش سرمایه‌گذاری‌های شرکت‌های چندملیتی خارجی به ثبت برساند. توسعه صنعت گردشگری و مهمان‌نوازی، محرک‌های اصلی مصرف این محصول در کاربردهای تجاری هستند. علاوه بر این، ساخت و سازهای رو به رشد برای زمین های بازی تجاری و شهرنشینی سریع احتمالاً از رشد بازار حمایت می کند.

بخش بندی مطالعه بازار چمن مصنوعی بر اساس مواد

تقسیم بندی مطالعه بازار چمن مصنوعی بر اساس مواد، شامل پلی اتیلن، پلی پروپیلن و نایلون است. چمن مصنوعی تولید شده با استفاده از مواد پلی اتیلن بیشترین سهم بازار را از نظر حجم و درآمد در سال 2020 به خود اختصاص داد و پیش بینی می شود در دوره پیش بینی شده به تسلط خود ادامه دهد. ویژگی‌های برتر محصولات مانند دوام، نرمی و انعطاف‌پذیری عواملی هستند که به افزایش محبوبیت آنها در کاربردهای نهایی کمک می‌کنند.

چمن های مصنوعی مبتنی بر پلی پروپیلن به دلیل طول عمر بیشتر و هزینه کمتر شناخته شده اند و بنابراین سهم قابل توجهی از نظر مصرف را به خود اختصاص داده اند. با این حال، عواملی مانند سختی محصول بر روی پوست، مقاومت کمتر در برابر گرما و دوام کمتر، رشد آن را در برنامه‌های اصلی ورزشی در فضای باز محدود کرده است که به نوبه خود مانع رشد کلی بازار می‌شود.

 

مطالعه بازار چمن مصنوعی

 

بخش بندی مطالعه بازار چمن مصنوعی بر اساس کاربرد

بر اساس کاربرد، بخش‌بندی مطالعه بازار چمن مصنوعی شامل بخش‌های مسکونی، تجاری و ورزشی است. از نظر درآمد، ورزش بزرگترین بخش برنامه کاربردی برای این محصول در سال 2020 بود و پیش بینی می شود در دوره پیش بینی با 7.2 درصد رشد کند. مشارکت روزافزون جمعیت جوان در سراسر جهان در ورزش های فضای باز، زمینه ای را برای ساخت استادیوم ها و زمین های ورزشی جدید ایجاد کرده و به نوبه خود از رشد این صنعت حمایت می کند.

توسعه زمین‌های ورزشی و استادیوم‌ها برای ورزش‌های محبوب در فضای باز از جمله راگبی و تنیس در این منطقه به رشد بازار کمک کرده است. با این حال، در چند سال گذشته، چندین بازیکن فوتبال در زمین‌های چمن دچار آسیب دیدگی ACL شده‌اند که دامنه کاربرد آن ها را در این برنامه‌ها محدود کرده است.

شرکت های کلیدی در بازار چمن مصنوعی عبارتند از:

بازیگران کلیدی این بازار عبارتند از Altius Sports & Leisure Pvt. Ltd (هند)، GreenFields BV (هلند)، DowDuPont (ایالات متحده)، Tarkett (فرانسه)، Shaw Sports Turf (ایالات متحده)، Victoria PLC (بریتانیا)، Controlled Products LLC (ایالات متحده)، Act Global (ایالات متحده)، گروه ورزشی (بریتانیا)، Matrix Turf (ایالات متحده)، TenCate Grass (هلند)، Soccer Grass (برزیل)، SIS Pitches (انگلیس) و Limonta Sport SpA (ایتالیا).

درخواست تهیه مطالعات بازار

02191301868 - 09136717173

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
خانه